Pages

Sunday, July 18, 2010

Spectacolul pasarilor de fier - Otopeni air show 2010

Sambata, s-a desfasurat Otopen Air Show, ocazie cu care au dansat pe albastrul cerului, in arsita verii, numeroase avioane si elicoptere.
De departe cea mai spectaculoasa parte a spectacolului a fost sustinuta de Juka pilotat de Jurgis Kairys.
 Demne de luat in seama au fost si eleganta planoarelor, maiestria pilotilor de elicopter,salturile parasutistilor si sincronizarea avioanelor de vanatoare.
A meritat sa stau in soare si sa imi intepenesc gatul pentru a privi cerul albastru pe care au valsat pasarile de fier.
A fost spelndid, as putea fotografia avioane si elicoptere in miscare cat e ziua de lunga. Aici e doar o mica parte din ce s-a intamplat...si s-au intamplat multe :)

6 comments:

  1. f misto. imi pare rau ca n-am ajuns dar e scuzabil, am fost la raliu :D

    ReplyDelete
  2. Merci. A fost frumos si spectaculos, dar mai palpitant cred ca a fost la raliu!
    Pe cand o postare pe tema?! & btw, daca ai si condus vreo masina de raliu, h8 u :)

    ReplyDelete
  3. N-am avut niciodata ocazia sa particip la un asemenea show. Superbe fotografii!

    ReplyDelete
  4. Vor mai fi. Nici acesta nu a fost promovat excesiv insa oamenii au luat cu asalt gazonul din fata pistei unde s-au desfasurat "ostilitatile".
    Merita sa te blindezi cu sapca/umbrela + sticla cu apa si eventual o camera foto ca sa pastrezi cateva imagini.
    Pilotii se antreneaza luni intregi pentru "dansuri" de 5 minute in formatie, la distante minuscule intre avioane.

    ReplyDelete
  5. Frumoase cadrele! Imi plac!!!!!!!
    P.S. Si eu am lipsit... tot cu "scutire"... :) Dar nu la raliu...

    ReplyDelete
  6. Orice scutire e permisa :)
    Ma bucur au iesit frumoase, o contributie insmenata o are si jucaria care pe care am butonat-o si anume Panasonic DMC-FZ8. In timp sper sa trec la un DLSR, dar deocamdata solutia de buget functioneaza admirabil.

    ReplyDelete