Pages

Monday, July 26, 2010

Ape limpezi dar temperamentale

La final de sarbatoare, am incheiat in stil mare. Ne-am aruncat in valurile albastre ale marii, dar ea ne tot arunca pe tarm.
 Fiindca nu eram singurii care pateau asta, nu ne-am suparat pe apele albastre. Asa e marea ranchiunoasa si nu ii place sa fie deranjata. De altfel, cand se supara, isi arata puterea revarsandu-se pe tot bulevardul Promenade des Anglais.
Cam asa s-a intamplat la inceput de an cand zona pietonala si un sens de circulatie, au cazut prada apelor infuriate. Poza asta am gasit-o in vitrina unei agentii de turism. De acolo si am profitat de ea, lasand lentila obiectivului sa o inghita.
Avem nevoie de cate o mustruluiala pe cinste din cand in cand pentru a ne reaminti ca suntem mici si neajutorati in fata naturii.

1 comment: