Pages

Friday, June 18, 2010

Ziua Z, Ziua Aerosmith


In sfarsit ziua Z a venit, sau mai bine zis, ziua Aerosmith!
In mod premeditat, am recuperat ore in avans la servici pentru a decola de aici pe la ora 3-4 ca sa am timp sa navighez prin traficul orasului spre Zone Arena unde inca o serie de batranei cu energie debordanta au sa ne distreze pentru vreo 2 ore.
Nu aruncati cu pietre ca le-am zis batranei, am pentru Aerosmith tot respectul. Am crescut cu melodiile lor si le ascultam al petrecerile din liceu si ce mai dansuri suave erau cand din boxe rasuna Crazy iar lumina lasa sa se distinga doar umbre astfel incat puteai fura o sarutare sau mana cobora un pic mai jos de pe mijlocul parteneri care la randul ei te strangea mai aproape. Ce vremuri! Ce amintiri!
Face parte din trecutul meu deci e o mica particica din mine. Nu puteam sa le ratez vizita in tara.
Dar oare va ploua? Nu mai conteaza, poate sa si ninga si sa fie vijelie, tot ce vreau e sa ajung odata in fata scenei unde ma plaseaza biletul si sa cante Steven Tyler :)
Aaa, era sa uit, in deschidere am auzit ca va canta Reamon. Sunt potriviti pentru deschidere, daca stau acum sa ma gandesc, cred ca stiu 3 melodii de la ei: Supergirl, Tonight si Let Go. Sper sa le includa in show-ul lor de deschidere.
Azi nu am chef de nimic altceva si nu stiu cum o sa ma concentrez la birou. TInta mea e sa vad ora de plecare pe ceas si sa ma vad apoi in fata scenei.
Simt doar bucurie ca pot sa ii vad 'face to face' si sa le ascult melodiile cat mai aproape de sursa.
Ne vedem maine cu impresii si poze de la fata locului...sper :)
PS: Mi-ar fi placut si un concert Guns N Roses, dar cum nu au rezistat impreuna, slabe sperante sa se mai intample in viata asta.

2 comments:

  1. Dotează-te cu o pelerină de ploaie, preventiv...

    ReplyDelete
  2. Ma gandem sa stii, aseara m-am uitat la pelerine in Carrefour si iau la plecare daca se ingroasa gluma, ca doar e in drum :) Merci pentru sfat.

    ReplyDelete