Pages

Sunday, June 20, 2010

Aerosmith Bucuresti 2010


Cam asa a inceput, din pacate am avut doar telefonul cu mine.



Inceputul concertului.



Cryin



Dream on

A fost 18 iunie 2010.
A fost Aerosmith la Bucuresti.
Am fost acolo si am savurat fiecare clipa la intensitate maxima.
Scena, locatie, sonorizare, lumini si alte detalii luni.
PS: Filmele nu imi apartin, am lasat camera acasa pentru ca nu voiam sa ma intoarca vreun tablagiu de la poarta, din exces de zel.
Ma bucur ca cineva a facut aceste filme si le-a asezat pe youtube sa ne putem bucura de ele si sa ne putem aminti cum a fost. Mi se par cele mai reusite.

2 comments:

  1. I was thereeeeeee. Si au fost bestiali. Nici eu nu mi-am luat aparatul, oricum era voie doar cu compacte. Dar am incercat sa fac ceva foto cu telefonul. Si de fapt nu a contat asta ci showul :D

    ReplyDelete
  2. A fsot suuuuuper! Mai vreau odata! :)

    ReplyDelete