Pages

Friday, June 25, 2010

Sa ne mai jucam putin...

Desi cu intarziere, am preluat leapsa de mai jos de la Nimeni'.
Hai sa vedem ce iese :)

1. Tu in ce poveste crezi?
Cred ca fericirea este singurul lucru dupa care trebuie sa alergi toata viata si nimic altceva pe lume nu are nici cea mai mica importanta daca nu intrezaresti macar in departare fericirea.

2. Ce film vechi te face sa simti furnici si fluturi pe tot corpul?
Filmul ce se potriveste aceste descrieri este La dolce vita regizat de Frederico Fellini.

3. Ce filme te fac sa razi si sa plangi in acelasi timp?
Hmmm, pai sunt filmele care prezinta prietenia dintre un copil si un animalut, de obicei un catel iar finalul nu e prea fericit. Nu pot sa dau nume pentru ca nu le-am retinut.
Apropo de chestia asta, un prieten imi spunea ca a gasit filmul la care a ras si a si plans....Titanic. A plans tot filmul pentru ca prietena lui la- obligat sa se uite impreuna si a ras la final cand a aparut genericul de bucurie ca s-a terminat. :) Oameni si povestile lor.

4. Ce actor ti-a placut/iti place?
Aici e chiar simplu, Johnny Depp, e un ciudat haios si atat de complex. Expresivitatea lui e greu de egalat.

Dau mai departe pentru: Diana, Georgiana Nitu, Pandhora, Deea, Albastrul Vienez

2 comments:

  1. Cred ca am vazut Titanicul de vreo 7-8 ori.. De tot atatea ori am plans la el :)). Mi se pare cel mai romantic film. :d

    ReplyDelete
  2. Recunosc, e reusit si urmarindu-l apoi pe Leonardo diCaprio si in alte productii, am observa ca are un stil aparte de a intra in pielea personajelor. A meritat rolul din Titanic.

    ReplyDelete