Pages

Friday, June 4, 2010

Petarde si pocnitori mondene


Mi-am propus sa nu mai pierd timpul la tv, insa aseara cand am ajuns acasa, televizorul era deschis la emisiunea lui Maruta, "Barfa & scandaluri hour" in nici un caz "Happy hour".
De data asta in prim plan nu mai era Viorel Lis, faraonul vesnic tanar, ci alt persoanl cu aceleasi initiale culmea VL si anume Varciu Liviu. Revazandu-l si pe el, incep sa cred ca cei cu initialele astea au cu adevarat probleme.
El are o suferinta. A plans-o intai pe canapeaua lui Maruta, apoi a inceput sa isi revina iar acum se simte detasat de ea, insa tot o pomeneste pe cea la care el visa ca ii va sta alaturi pana la sfarsitul vietii, Adelina.
Dar Adelina avea de la inceput alte planuri. Ea stie ca tot ce are mai de pret si anume trupul ei are o perioada scurta de valabilitate si odata ce aceasta eprioada se apropie de sfarsit e fortata saraca de ea sa ia masuri si sa incerce sa urce in paturi din ce in ce mai inalte, cat o mai tin incheieturile. Paturile sunt inalte de la banii indesati al saltea de diversii proprietari, asta le da altitudine.
Am fost rau? Nu am vrut, dar e cat se paote de evident ca toate domnitele promovate pe te miri unde, care sunt implicate in tot felul de scandaluri au un singur tel si anume sa isi creasca pretul.
Mai grav e ca unii le promoveaza si le includ in categoria "vedete".
Dar Adelina zambeste si varsa o lacrima in coltul ochiului in timp ce pozeaza in Playboy. Cine a vazut pictorialul de acolo, a observat cat de indurerata e dupa ce Liviu a sedus-o si apoi a abandonat-o in bratele unui fotbalist cu portofelul plin care cu ocazia asta si-a mai bifat un trofeu in palmares.
Tot e bine ca si fotbalistii nostrii castiga trofee, chiar daca nu mai fac asta in sportul pe care il practica, de foarte multi ani.
Finalul este fericit pentru toate persoanjele din poveste.
Liviu isi cauta o noua stea printre fetele simple din popor care nu pot sa inteleg cum de nu isi dau seama, cat sunt de penibile in incercarea disperata de a-i intra pe sub piele direct in inima sau mai exact direct in portofel.
Adelina s-a lansat pe orbita si putin ii mai pasa de rampa de lansare numita Liviu Varciu. Acum graviteaza fericita pe copertile revistelor de scandal si prin paturile cui ofera un pret mai bun, iar in timpul zilei cica lucreaza pe post de mobila la o emisiune prezentata parca de Mihai Morar unde zambeste tamp fara sa scoata vreun cuvant si isi repeta probabil in minte "Inspira, expira".
Fotablistul pe care nici nu stiu cum il cheama si nici nu ma intereseaza, a mai infipt un trofeu in peretele cu exemplare cazute in raza pustii lui, asta suna a altceva, dar o las fiindca se potriveste prea bine.
Sunt rautacios sau poate invidios pe succesele altora in munca si nu numai?
In nici un caz, sunt doar realist si un pic mai putin visator azi avand in vedere ca e vineri si trebuie facute cu luciditate ceva planuri de weekend :)
Weekend placut!

PS: Dar oare celalt VL, faraonul vesnic tanar care isi vinde mobila, venerabilul domn Viorel Lis, ce face la ora asta?

5 comments:

  1. Stii ce? Mie intr-adevar imi pari usor invidios :))
    Sa fim seriosi, care succes...uri?? (ca tot e in trend). Viorel Lis arata ingrozitor si n-am avut niciodata rabdare sa vad daca are ceva de spus. Figura lui imi repugna si nu-mi inchipui cum o femeie ar putea sta langa el, chiar si pentru bani!! De cate ori il vad, ma gandesc la "Mumia" - reloaded :))
    Iar Liviu L.A e... "tot ce-mi amintesc acum, sunt ochii tai", (vorba "vestitului" cantec).
    Si fotbalistu' lu' peshte e penibil, asa cum sunt toti fotbalistii timpurilor noastre. Daca vrei sa auzi toate scandalurile posibile si imposibile, stai numa' cinci minute la rubrica Sport a oricarei televiziuni! Ce mai conteaza ce transmiti? Rating sa fie!
    Week-end placut si tie!

    ReplyDelete
  2. Eu nu îmi mai pierd timpul la televizor de trei ani...pentru mine este mobilă...

    ReplyDelete
  3. @catalin fudulu , merci de informatie dar tot nu o sa retin. Nu inteleg de ce nu pot sa retin nume de fotbalisti :)

    @Dara , ei formeaza la noi, lumea oamenilor de "succes" iar mos Lis ma mir ca nu adoarme pe la emisiuni. Se tine tare ca soseta! :)

    @Costea , esti un exemplu bun si eu incerc sa il scot din schema. Momentan se afla 90% din timpul cat e deschis pe Dicovery, VH1 sau National Geographic...dar se pare ca restul de 10% in care umbla de nebun pe alte posturi e un mare pas inapoi.

    ReplyDelete
  4. PS: Mi-am adus aminte, acel 10% pe alte posturi e in cautare de Top Gear uneori :)

    ReplyDelete