Pages

Wednesday, May 12, 2010

Fajita din Cairo e nebunatica!


Mirajul Sfinxului, misterul piramidelor, imensitatea desertului...inca nu am ajuns acolo si inca doresc sa le vad asezate pe toate acestea in fata ochilor.
Astazi pe la pranz, un coleg de birou (un tip deosebit in sensul bun al cuvantului) s-a intors din delegatia de o saptamana de la Cairo.
L-am invidiat pentru destinatia in care a lucrat si am inceput cu totii sa privim pozele cu care s-a intors in timp ce vocea lui ne istorisea intamplarile de acolo.
Nimeni nu il asculta cu adevarat si fiecare incerca sa absoarba cat mai mult din poze.
Orasul are si sosele suspendate, dar si blocuri ca in Bucuresti si magazine ca gheretele turcesti, are nisip mult datorita secetei acute, dar are si fluviul Nil ce-l strabate impunator, are cladiri mari dar si gunoaie pe trotuare cum nu am vazut decat la Napoli.
Din ce am vazut, nu am ramas prea impresionat dar sa tinem totusi cont ca plimbarea a fost in interes de serviciu.
Revenind la Nil, o poza mi-a atras atentia si l-am rugat sa mi-o trimita sub pretextul ca vreau sa o privesc mai mult.
In poza despre care vorbim, se vede marele Nil, palmieri, ambarcatiuni iar pe fundal orasul. Nimic special pana aici.
Mi-a atras insa atentia, reclama pe fond rosu vizibila in poza. E o reclama la un fel de mancare si anume fajita (bucatele de carne condimentate, cu legume si lipie in general).
Restul reclamei pare insa a fi din alt film iar tabloul complet suna asa:

The Fajita Facial
No one does it like chillis

Zambesc si caut pe google "fajita facial" iar primul rezultat se refera la cu totul si cu totul altceva decat hrana comestibila fiind mai aproape de poftele trupesti. Va las placerea de a descoperi singuri explicatia acestei asocieri bizare de termeni. :)

No comments:

Post a Comment