Pages

Wednesday, September 22, 2010

Concert Guns n Roses Bucuresti 2010 - praf si pulbere

Mare impatimit al concertelor si mai ales al muzicii anilor '90, am ales sa fac o plimbare pana la Romexpo la concertul Guns n Roses...ma felicit ca nu am cumaparat bilete pentru el. Am ajuns acolo pe la ora 21. La 21:25, ratatii din deschidere au terminat vaicareala incoerenta cu care incearca sa se afirme si au parasit scena, promitand ca o nu o sa uite Romania cand se vor intaorce la ei acasa in Canada (au specificat ca sunt de acolo de vreo 4 ori). I-am numit asa pentru ca nu stiu cum ii cheama si sub nici o forma nu merita sa ma agit sa aflu. Au introdus inante de fiecare melodie cuvintele "Guns n Rosese will be here, but, after this song...and of course we have a new album, hope you will buy it". WTF?! How poor are you people?
Printre ultimele lor melodii a fost ceva destul de scarbos si nelalocul lui...dar paote considerat de cineva rebel...wow...retards!
E vorba despre "cel mai bun mod de baut" si anume sa bei dintr-o sticla in care scuipi apoi si tot asa...deci cat de sarac poti sa fii sa iti treaca prin cap asa ceva? Nici macar un homeless nu are ganduri de genul asta.

Buuun, pleaca oamenii si dupa spusele lor GnR erau chiar in spatele scenei...vezi sa nu.

Bezna si liniste pana cand la un moment dat cineva s-a decis sa puna un CD cu muzica in surdina...multimea a inceput sa fluiere si sa huiduie pana pe la 10 si un pic cand au binevoit sa apara si "vedetele". Cu o voce ragusita si imbatranita, Axel Rose a incercat sa cante...In mod ciudat am putut avansa fara nici un fel de bilet, intr-un loc pozitionat chiar in fata scenei, la vreo 300m. Mi se pare incorect fata de cei care au platit bilet. Se vedea totul de acolo si la alte spectacole ai fi platit sa fii in locul ala. Lume putina si o sonorizare slaba pe care ar fi intrecut-o cu usurinta un spectacol manelistic (banuiesc). Pana si cainii latrau mai tare decat se auzea muzica.
Se vede cam ce loc a ramas neocupat din pricina popularitatii de care au dat dovada in ultimia vreme.
Dupa o melodie necunoscuta urechilor mele si nu numai (de pe noul album Chinese Democracy), a urmat Wellcome to the jungle, apoi numai melodii sterse, vreo 4 la numar. Am zis ca mai stau o melodie si fac stanga imprejur deoarece simteam ca imi irosesc timpul in cel mai prost mod posibil. Evident, iar a urmat o melodie care nu imi suna bine deloc.

Am plecat cu un gust amar si cu dorinta sa nu fi vazut vreodata felul in care a decazut GnR. Trebuiau sa se retraga cand inca erau in glorie. Nu mai au nici un fel de farmec.
Pe drumul spre casa, trecand printre jandarmi si gardinei ai locului, ii auzieam cum ziceau cu totii "Nu se poate asa ceva, chiar nici o melodie cunoscuta?"

Toate astea vin de la un individ care si-a dorit sa mearga la acest concert dar a ales sa nu o faca, din cauza feedback-ului negativ pe care l-au inregistrat concertele trecute si filmelor de pe youtube. Sonorizarea era exact ca acolo, jalnica!

As fi vrut sa aud, Since I don't have you, Don't cry, November Rain, Sweet child of mine, You could be mine, One in a million, Used to love her...dar ei au ales sa inceapa cu altceva si din cate am vazut la tv de dimineata a fost si o varianta patetica de Don't cry la un moment dat. Nu stiu de restul.
Am ajuns acasa pe la 11:40 dupa ce m-am ales doar cu o plimbare buna.

Radical mai slab decat concertul Aerosmith, unde am stat langa scena :D si de mii de ori mai incompetent decat ce a fost la ACDC in fata Casei Poporului!
Vreau sa uit seara trecuta si sa raman in amintire cu trupa completa cu Slash si vocea lui Axel din tinerete...atat.

9 comments:

  1. Si cand ma gandesc ca eram foarte dezamagita ca iubitul meu m-a anuntat ca nu mai putem ajunge :))) ! 10X for this post ! M-am linistit :D

    ReplyDelete
  2. Trist...Vorba ta, trebuiau sa se retraga in plina glorie.

    ReplyDelete
  3. :)) Si cainii latrau mai tare... asta a fost chiar buna!
    Am vazut pe youtube maniera in care si-au "onorat" fanii la alte concerte si nu mi-au lasat o impresie prea buna. Imi pare rau ca ai testat "pe viu" dezamagirea altora.

    ReplyDelete
  4. Cum vi se pare afisul ?Craniul cu coroana de spini ?Iar pe tricoul lui AXL Iisus Hristos cu coroana de spini alaturi cu un mesaj?

    ReplyDelete
  5. @ Sindy, chiar mi-am dorit sa zic ceva de bine si sa simt ca imi pare rau ca m-am luat dupa ce am citit in presa si ce am mai vazut pe net. N-am avut motive.

    @ Diana, cred ca viata de vedeta nu e usoara. Au si ei de platit luxul in care traiesc si cred ca nu le mai ajung drepturile de autor.

    @ Dara, si eu tot pe youtube am analizat situatia inainte de a lua decizia sa nu cumpar bilet. Nu imi imaginam insa ca au facut o regula din a dezamagi. Speram sa fie incidente izolate si pure intamplari.

    @ Danca Daniela, desenele acelea poti doar sa le privesti ca pe o forma de arta abstracta si atat. Stii bine ca tricourile cu cranii sunt foarte populare in randul adolescentilor ce traverseaza perioade in care se simt rebeli. E doar o forma de a-i atrage si de a striga ca nu se supune regulilor. Nu stiu tricoul ce desen are.

    ReplyDelete
  6. Pai cand sunt pe duca si pe-afara dau astia in ei cu rosii, vin la noi... Numai ca publicul roman a inceput si el sa fie mai pretentios, nu mai inghite orice...

    ReplyDelete
  7. N-am fost la concert..dar chiar a fost asa de rau? Totusi, e unic sa ii vezi pe cei de la Guns N' Roses, indiferent de proasta organizare sau mai stiu eu ce.Am auzit ca sunetul a fost destul de prost...

    ReplyDelete
  8. praf si pulbere au fost peste tot:))

    ReplyDelete