Pages

Monday, November 1, 2010

O iesire din cotidian...in sfarsit


Minunate momente de pauza, relaxare, zbantuiala si usor dezmat...este vorba despre weekend da :)
Dupa ce Sambata am fost din nou pe la birou, am ales sa ies seara in oras si sa bantui un pic prin centrul vechi al Bucurestiului, alaturi de cativa prieteni.
Am rontait ceva, am vorbit si ras iar apoi am zis sa ne zbantuim un pic asa ca am mersintr-un club din zona.L-am ales pentru ca mi-a placut muzica live si atmosfera de acolo. Curand grupul nostru a depasit 10 persoane intalnind fiecare pe cate cineva cunoscut.
Lumea costumata a facut deliciul tuturor. Care in albinuta, avion, printesa, marinar, fluturi, scufita rosie cu mustata si par pe picioare :) acompaniata evident de lupul cel fioros si cineva atat de curajos incat s-a costumat in Facebook.
Cum poti face asta? Pai e mai simplu decat iti poti imagina. Se ia un carton mare, pe care se deseneaza partea superioara a ecranului de la facebook si in locul cu poza, se lasa spatiu pentru figura purtatorului :)
Fiind destul de "ruginiti" nu am rezistat prea mult, mai ales ca lumea continua sa vina acolo si dupa 1 noaptea.
Ne-am retras spre casa, mai deconectati, mai linistiti si cu bateriile incarcate desi eram toropiti de oboseala...confuza stare, nu?
Ca o concluzie se poate face un portret al oamenilor ce bantuie prin asemenea locuri, ei se pot grupa in 4 categorii:
1. cei veniti acolo doar pentru a se zbantui si a se deconecta dupa ce au vegetat la birou;
2. cei in cautare de senzatii euforice date de licorile bahice si carora nu le pasa de muzica sau atmosfera ci de diversitatea listei de cocktailuri cu alcool;
3. cei care isi cauta jumatatea pe termen lung sau chiar scurt, pentru ca viata e prea scurta pentru a pierde timp cu facutul de planuri;
4. cei care sunt acolo cu cineva din obligatie, nici nu le place muzica si nici de licori bahice nu le arde.

Cam astea ar fi categoriile de oameni printre care m-am simtit excelent sambata seara, topaind, cantand cat ma tineau plamanii cand era cate o melodie frumoasa si privind marea de oameni zambitori. Cred cu tarie ca fericirea in masa are efecte beneficie asupra celor ce iau parte la asa ceva.
Ca sa fie foarte clar, nu sunt adeptul sarbatorilor copiate de la americani, am profitat doar de o seara libera.

5 comments:

  1. la cat mai multe seri vesele si galagioase....si la cat mai mult timp liber :)

    ReplyDelete
  2. am cumparat si eu o peruca cuiva, care trebuia sa fie printesa gotica, dar pentru ca aluat nota mica la mate nu s-a mai deghizat... :( cam asta a insemnat Halloween-ul pentru mine. nu-mi plac sarbatorile care nu-mi transmit emotie, iar asta e una dintre ele...

    ReplyDelete
  3. @pandhora, merci merci, la fel si tie :)
    @La Rose Jaune, notele din scoala, rareori vor reflecta drumul in viata al unui om. Nici mie nu-mi inspira nimic sarbatoarea asta, e doar un motiv in plus pentru a iesi din cotidian si a face altceva decat activitatile monotone ce ne umplu zilele.

    ReplyDelete
  4. frumos. cateodata avem nevoie de astfel de iesiri care practic dupa ce ajungi acasa te obosesc, dar a doua zi te simti mai bine. ai iesit putin din monotonia zilnica.

    ReplyDelete
  5. Hey :*

    Ai o leapsa de la mine. :)

    ReplyDelete