Pages

Thursday, December 9, 2010

O situatie..tampita

Pentru unii dintre noi, termenul de seriozitate, este ceva cu care ne-am obisnuit, cu care am fost crescuti si stim ca atunci cand promitem un lucru trebuie sa il ducem la bun sfarsit, pentru ca altfel ce rost mai are totul, nu?
Ei bine, printre oameni de genul asta se gasesc si aceia care promit cate in luna si in stele, au darul vorbirii foarte dezvoltat si lasa impresia ca tot ceea ce spun se va si intampla.
M-am exprimat gresit, ca si cum cei care se ghideaza in viata dupa regulile bunului simt ar fi majoritari. Nici pomeneala.
Hai sa vorbim putin si despre cazul concret care mi-a adus in minte intrebarea, "De ce unii oameni promit ceva iar apoi fac total altfel?"
Am plecat acum 3 zile intr-o delegatie, toate bune si frumoase, deplasarea s-a facut cu masina de firma a unui coleg. Desi puteam sa iau si eu o masina, am zis ca nu are rost si calatorim impreuna. Bun. Vine ziua (cea de azi mai exact) cand eu am mai avut niste treaba aici, de care stiam de ieri.
Stiind ca cel cu care am venit are treaba in Bucuresti, am vorbit cu alt coleg care in drum spre Bucuresti trecea chiar pe aici.
Cel cu care am venit a plecat linistit de dimineata iar eu in continuare eram convins ca intr-o ora trebuie sa apara colegul ce avea sa ma ia in drumul sau.
Ca tot omul, il sun si eu sa vad ce face si ce crezi ca zice:
"Eu: -Pe unde esti?
El: - Pai prin Bucuresti.
Eu: - Poftim?!?!
El: - Pai...da...credeam ca ai rezolvat de aseara si ai plecat cu colegul cu care ai venit."
Cum mama naibii te apuci sa intuiesti cate in luna si in stele si nu dai un amarat de telefon sa zici:
"Uite bai prostule, eu plec acum, tu ai terminat sau nu, ca eu as vrea sa plec?"
Nu ar fi durat nici un minut convorbirea si sa ne punem la punct...dar nu a fost asa, iar acum stau pe coada cuminte si astept alt coleg dintr-un judet invecinat care s-a oferit sa faca un mic ocol sa ma recupereze.
Exista oamnei saritori si exista oameni care traiesc in lumea lor unde ei sunt buricul pamantului.
Daca avea binevointa sa imi spuna, plecam la prima ora cu cel cu care am venit si aia e...dar nu.
O fi scump sa dai un telefon de pe telefonul de servici pe care nu il platesti?
Pentru unii se pare e ca e prea scump si nu isi permit sa se iroseasca cu asa ceva.
Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus poveste-asa :)
Imi pare rau ca nu e nici amuzanta, nici interesanta ci doar o poveste a unei intamplari pur si simplu tampite.

9 comments:

  1. De oameni din ăștia dăm la tot pasul. Eu sunt foarte familiarizată cu ei. Puțin le pasă de ceilalți și așa cum ai spus și tu, trăiesc în lumea lor în care ei sunt buricul pământului.
    Foarte sugestivă poza! :D

    ReplyDelete
  2. nu prea stii daca a fost neintelegere sau rea-vointa sau pur si simplu indiferenta fata de un om... oricum o dai, nu are scuze ca nu a telefonat. nu l-o fi dus capul, saracul...

    ReplyDelete
  3. superficialitatea e frustranta...iar oamenii sunt atat de superficiali...

    ReplyDelete
  4. God, te stresezi prea mult pentru niste...oameni obisnuiti pana la urma..pentru ca am intalnit atatia de genul acesta ca ajung sa cred ca asa trebuie sa fii si uite asa te faci si tu al naibii si data viitoare cand iti cere cineva ajutorul te gandesti de 2 ori inainte.

    ReplyDelete
  5. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar tot o sa mai ai parte de astfel de intamplari. Asa sunt oamenii si nu prea ai cum sa ii schimbi...
    In astfel de cazuri ne schimbam noi... nu sunt de acord sa platim cu aceeasi moneda, dar sa nu le dam o alta ocazie sa fie la fel de... neoameni...
    Si cred ca ne schimbam in bine, avem grija sa evitam astfel de incidente. Personal devin mult mai toleranta si intelegatoare cand vad in jurul meu rautate, invidie si prefecatorie. Ceva de genul "asa nu!!!"... si functioneaza.
    Un prieten m-a intrebat zilele trecute daca eu ma enervez vreodata sau daca tip. Care este rostul? Daca as sti ca rezolv ceva astfel, as face-o.
    Asadar... zambeste si treci mai departe! :)

    ReplyDelete
  6. Uite asa ajungem sa spunem "noi sa fim sanatosi ca trecem peste orice" pentru ca este adevarat. Dar pe moment ti se ridica un pic parul in cap. E o senzatie si n-avem de ales decat sa o traim :)
    Maine plec din nou pe meleagurile tarii si de data asta nu mai depind de nimeni, iupii :)

    ReplyDelete
  7. Craciun Fericit !
    Te invit sa citesti :
    http://www.tipimaginar.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Alo. te-a dat afara de la serviciu, de nu mai ai timp sa dai pe aici?! DACA DA, noi te-om pastra in virtuala alaturare, dar nu te astepta la indurare! E vreme de colind, colinda! La multi ani!

    ReplyDelete